FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Kan iemand me helpen

Kan iemand me helpen

Lisafjanssen
Bezoeker
1 0 0

66B14D1A-1AE7-4383-B0B7-EA855F6392C2.png

Ik ben net live, heb alles netjes ingevuld en verstuurd. Maar dit duurt al 2 dagen. Wat kan ik doen 

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @Lisafjanssen!

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. Voor dit soort zaken is het voor ons belangrijk dat we naar je account kunnen kijken. Ik raad je in dit geval aan om even via e-mail contact met ons op te nemen zodat we je hier goed ten hulp kunnen staan.

Met dat gezegd hebbende deel ik graag deze Community Blog Post waar je meer over deze standaard onderzoeken kunt lezen. Ik deel vervolgens ook graag de 'Shopify Payments voor Nederland' en de 'Shopify Payments voor België' hulpdocumenten met je, waar je precies kunt zien welke documenten je kunt uploaden om bepaalde informatie in je Shopify Payments account te verifiëren.

Mocht je verdere vragen hebben dan ontvangen we graag een e-mail van je zodat we je op deze manier wat beter ten hulp kunnen staan met je vraag.

Groetjes, 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog