FROM CACHE - nl_header

Kan ik mijn abonnement nog maandelijks betalen?

Opgelost

Kan ik mijn abonnement nog maandelijks betalen?

Lennard97
Nieuw lid
7 0 0

Goedemiddag! Ik heb mijn abonnement in het verleden altijd jaarlijks betaald maar wil nu overschakelen op maandelijks. Ik zie deze optie echter nergens meer, de enige Factureringscyclus lijkt jaarlijks. Dit is echter geen optie meer voor me. Kijk ik verkeerd of kun je echt alleen nog maar jaarlijks betalen en is dus de enige optie mijn winkel deactiveren? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Geslaagd.

Hi Lennard, 

dank u wel voor uw vraag. Mijn naam is Peter, van Shopify Support. Maandelijkse abonnementen zijn zeker nog wel mogelijk, ook wanneer u een jaarlijks abonnement heeft afgelegd. Omdat jaarlijkse abonnementen vaak bepaalde opties mogelijk maken (zoals door externe vervoerders berekende verzendtarieven ) die niet standaard inbegrepen zijn bij de maandelijkse varianten, en die handmatig uitgezet moeten worden, moet het proces voor overstappen van jaarlijks naar maandelijks even door iemand van Shopify Support worden uitgevoerd. 

Normaal staat er in uw winkelbeheer ook een banner die aangeeft hiervoor even contact op te nemen, maar het zou kunnen dat deze tijdelijk vervangen is door een andere banner met meer dringende informatie.

Hoe dan ook kunt u hiervoor inderdaad het beste even een ticket aanmaken via ons helpcentrum (via de optie "Laat een berichtje achter") met de vraag uw abonnementscyclus om te zetten naar maandelijks. Ik of mijn collega's zullen u hier dan mee bij kunnen staan! 

Met warme groeten,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Geslaagd.

Hi Lennard, 

dank u wel voor uw vraag. Mijn naam is Peter, van Shopify Support. Maandelijkse abonnementen zijn zeker nog wel mogelijk, ook wanneer u een jaarlijks abonnement heeft afgelegd. Omdat jaarlijkse abonnementen vaak bepaalde opties mogelijk maken (zoals door externe vervoerders berekende verzendtarieven ) die niet standaard inbegrepen zijn bij de maandelijkse varianten, en die handmatig uitgezet moeten worden, moet het proces voor overstappen van jaarlijks naar maandelijks even door iemand van Shopify Support worden uitgevoerd. 

Normaal staat er in uw winkelbeheer ook een banner die aangeeft hiervoor even contact op te nemen, maar het zou kunnen dat deze tijdelijk vervangen is door een andere banner met meer dringende informatie.

Hoe dan ook kunt u hiervoor inderdaad het beste even een ticket aanmaken via ons helpcentrum (via de optie "Laat een berichtje achter") met de vraag uw abonnementscyclus om te zetten naar maandelijks. Ik of mijn collega's zullen u hier dan mee bij kunnen staan! 

Met warme groeten,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog