FROM CACHE - nl_header

Kan wachtwoord van website niet verwijderen

Riseofficial
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

Ik heb Prestige theme gekocht en geïnstalleerd, maar ik kan vrijwel niks wijzigen en opslaan.

Als ik het wachtwoord van de website wil uitschakelen (zodat ik live kan), dan krijg ik de melding "Er is een fout opgetreden bij het opslaan van je instellingen".

Als ik het thema wil vertalen, dan krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat.

Waar kan dit aan liggen? Ik heb in principe nog niks kunnen doen na het aanschaffen van het thema.

Alvast bedankt!

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Riseofficial!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! 

Ik heb je vraag grondig onderzocht, en zonder dat ik dit volledig kan bevestigen, klinkt het alsof dit probleempje eventueel lokaal zou kunnen zijn. Het uitschakelen van je wachtwoord pagina kan namelijk vanuit je Shopify-beheercentrum zelf worden gedaan (klik hier om hier meer over te lezen) en het vertalen van je thema, alhoewel dit wat meer met je thema zelf te maken heeft, kan ook vanuit je Shopify-beheercentrum zelf worden gedaan (klik hier om hier meer over te lezen). 

Met dat gezegd hebbende stel ik even voor dat je de cache (cookies) in je browser even verwijderd om te zien of dit eventueel helpt. Je kunt de volgende bronnen gebruiken om dit voor elkaar:

Mocht je na het verwijderen van je cache nog steeds problemen ervaren bij het laden van deze pagina's in je Shopify-beheercentrum, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om een screenshot van de foutmeldingen die je ontvangt als reactie kunnen plaatsen binnen dit onderwerp? Zo kan ik dit namelijk wat grondiger voor je onderzoeken. 

Als je in de tussentijd dit probleempje hebt weten op te lossen, en je hebt interesse in je thema vertalen naar meerdere talen, dan kun je met behulp van enkele apps in onze Shopify App Store je thema tot wel 5 verschillende talen vertalen! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

twinkleglosses
Shopify Partner
1 0 0

twinkleglosses_0-1647538962416.png

 

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @twinkleglosses!

 

Bedankt voor het delen van je screenshot. Als ik naar je screenshot kijk dan lijkt het er inderdaad op dat je geen keuze hebt om het wachtwoord pagina uit te schakelen.  

 

Zou ik mogen vragen of je webwinkel gebruik maakt van één van onze 3 standaard abonnementen (Basic abonnement, Shopify abonnement of Advanced abonnement)? De reden waarom ik dit vraag is omdat onze Lite abonnement bijvoorbeeld geen mogelijkheid bied voor een onlinewinkel. Daarnaast kun je via onze Pause and Build abonnement je webwinkel ook niet 'live' op het internet plaatsen totdat je een actief abonnement (één van onze 3 standaard abonnementen) verbind met je account. 

 

Met deze extra toelichting kan ik dit wat beter voor je onderzoeken. Bij voorbaat dank! 

 

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog