FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Klant vragen om review

Klant vragen om review

Arjenvb13
Plezierreiziger
19 0 6

hoi,

We maken gebruik van de Shopify Review app maar nu blijkt dat deze niet actief de klant om een review vraagt.

Iemand een idee of suggestie hoe we dit het beste kunnen aanpakken om te automatiseren zonder dat we een dure app hoeven te installeren?

Ik hoor het graag!

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hey @Arjenvb13 

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten in onze Community! Ik begrijp dat je je klanten na het aanschaffen van een product op je winkel actief om reviews wilt vragen? Het klopt inderdaad dat dit niet mogelijk is met de Product Review app. Maar ik bespreek graag een aantal apps met je waarmee je dit wel kan doen.

• Een gratis app die erg populair is bij onze Nederlandse ondernemers is de Judge.me Product Reviews app. De app helpt je bij het verzamelen en weergeven van reviews over de producten in jouw Shopify-winkel.
  • Een andere gratis app die ook veel wordt gebruikt door Nederlandse ondernemers is de Automizely Product Reviews app. Ook met deze app kan je jouw klanten actief vragen om een review achter te laten voor een product die zij hebben gekocht op je webwinkel.

Deze apps zijn gratis en zijn dus zeker voor beginnende ondernemers een ideale oplossing voor het verzamelen en weergeven van reviews van klanten.

Aanpassen van Meldingen

Als je liever helemaal geen app gebruikt kan je er ook voor kiezen om je meldingen op zo'n manier aan te passen dat je bijvoorbeeld in de Bezorgd melding je klanten automatisch vraagt om een review. Je kan je meldingen aanpassen op je Shopify account onder Instellingen > Meldingen > Verzending > Bezorgd:

Bezorgd melding.png

Hier kan je de Bezorgd melding aanpassen.

Bekijk dit hulpdocument over Meldingstemplates bewerken voor meer informatie hierover. Het toevoegen en aanpassen van code in meldingstemplates wordt niet ondersteund door Shopify Ondersteuning. Maar voor het aanpassen en toevoegen van code kan je altijd een Shopify Expert gebruiken om dit soort veranderingen door te voeren voor jou onderneming.

Groeten,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

RutgerKeijzer
Plezierreiziger
10 1 1

Ik zou kijken naar Kiyoh, of Webwinkelkeur. Zijn handige tools en kosten niet heel veel.