Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
hoi,
We maken gebruik van de Shopify Review app maar nu blijkt dat deze niet actief de klant om een review vraagt.
Iemand een idee of suggestie hoe we dit het beste kunnen aanpakken om te automatiseren zonder dat we een dure app hoeven te installeren?
Ik hoor het graag!
Hey @Arjenvb13
Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten in onze Community! Ik begrijp dat je je klanten na het aanschaffen van een product op je winkel actief om reviews wilt vragen? Het klopt inderdaad dat dit niet mogelijk is met de Product Review app. Maar ik bespreek graag een aantal apps met je waarmee je dit wel kan doen.
Deze apps zijn gratis en zijn dus zeker voor beginnende ondernemers een ideale oplossing voor het verzamelen en weergeven van reviews van klanten.
Aanpassen van Meldingen
Als je liever helemaal geen app gebruikt kan je er ook voor kiezen om je meldingen op zo'n manier aan te passen dat je bijvoorbeeld in de Bezorgd melding je klanten automatisch vraagt om een review. Je kan je meldingen aanpassen op je Shopify account onder Instellingen > Meldingen > Verzending > Bezorgd:
Hier kan je de Bezorgd melding aanpassen.
Bekijk dit hulpdocument over Meldingstemplates bewerken voor meer informatie hierover. Het toevoegen en aanpassen van code in meldingstemplates wordt niet ondersteund door Shopify Ondersteuning. Maar voor het aanpassen en toevoegen van code kan je altijd een Shopify Expert gebruiken om dit soort veranderingen door te voeren voor jou onderneming.
Groeten,
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ik zou kijken naar Kiyoh, of Webwinkelkeur. Zijn handige tools en kosten niet heel veel.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024