FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Klarna terugbetalingen

Klarna terugbetalingen

RVDP1999
Toerist
11 0 3

Hi! Ik heb een vraag. Ik heb een shopify winkel waarmee ik de betaaloptie Klarna ook heb aanstaan. Nu gaat het elke keer fout met retouren van klanten.

Als een klant een retour aanmeld opent er bij mij een geschil. Wat ik al vreemd vind omdat het gewoon om een retourzending gaat. Bijvoorbeeld een klant heeft 3 dingen besteld twv €63,72. Nu stuurt ze 2 dingen terug en is er een geschil van €78,72 geopend? Al meer dan waarvoor de klant heeft besteld wat ook nergens op slaat. Nu heb ik de 2 artikelen terug betaald en mislukt dit elke keer en nu staat er dat er een geschil van €78,72 in mijn voordeel is opgelost.

Een ander voorbeeld waar ik flink verlies heb gemaakt is het volgende. Een klant besteld 2 artikelen twv €52,98. Hiervan is een geschil geopend van €67,98. Weer meer dan het bestelbedrag. De klant heeft 1 artikel terug gestuurd. Deze heb ik bij binnenkomst direct gecrediteerd. Dit is mislukt weer op een of andere manier. Nu is er €67,98 van mijn rekening afgehaald (ingehouden) En heeft de klant alsnog 1 artikel. Waar slaat dit op?

Hopelijk kan iemand mij hier bij helpen!

0 ANTWOORDEN 0