FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

koppeling met marktplaatsen en andere systemen?

koppeling met marktplaatsen en andere systemen?

Daniel-nijmegen
Bezoeker
1 0 0

Goedendag,

Ik verkoop mijn producten via marktplaatsen als bol, amazon (meerdere landen), kaufland, Cdiscount, Ebay en diverse andere europese marktplaatsen en straks ook de bedoeling via facebook, instagram, tiktok enz..

Nu zag ik dat je orders van marktplaatsen kan importeren in Shopify, maar zit daarvoor standaard functionaliteit in Shopify om met marktplaatsen te koppelen? Of moet je dan nog externe plugins kopen/huren?

en als al geintergreerd is waar kan ik dan vinden welke marktplaatsen er beschikbaar zijn?

Ik wil ook andere kant nog met een systeem koppelen, namelijk met Odoo.com, dat is mijn ERP/CRM/Administratie pakket. zag dat daar ook wel koppelingen voor beschikbaar zijn maar wordt uitzoeken wat de verschillen zijn.

Mensen hier verder ook ervaring met koppelen met diverse europese marktplaatsen

0 ANTWOORDEN 0