FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Korting: koop x, krijg y, waarom werkt het niet?

Korting: koop x, krijg y, waarom werkt het niet?

Jacquelinekip
Toerist
4 0 1

Ik heb een collectie aangemaakt met 24 producten. 

https://kipdesign.nl/collections/geboortesteen-collectie
Als een klant 3 of meer producten bestelt van deze collectie, of 1 product 3x koopt of vaker, krijgt de klant 25% korting over deze producten. Zie bijlagen hoe ik de korting heb aangemaakt. 

De korting werkt niet, wat doe ik fout? Kun je niet verwijzen naar dezelfde collectie? Hoe zou ik het wel werkbaar kunnen maken? 

korting koopX krijgY 3.pngkorting koopX krijgY 2.pngkorting koopX krijgY 1.png

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Jacquelinekip,

Als ik uw webshop nu bezoek lijkt de korting te werken zoals verwacht, dit lijkt dus in de tussentijd al te zijn opgelost? De reden dat het mis ging heeft te maken met het soort bestelling dat je gebruikte. Met de Koop X krijg Y gratis korting diende de klant eerst 3 producten in de winkelmand te doen voor die collectie en vervolgens nogmaals drie producten en dan krijgen ze over drie van de 6 producten 25% korting.

Dit waren de vereisten van de korting die je had ingesteld.

In plaats van een Koop X krijg Y gratis korting dien je een Kortingsbedrag op producten korting aan te maken. Deze kun je zo instellen dat na de aanschaf van drie producten uit een specifieke collectie de klant 25% korting krijgt. Zie onderstaande afbeelding uit mijn testwinkel ter illustratie:

Op deze manier maak je een korting aan waarbij klanten 25% korting ontvangen nadat ze tenminste drie producten van een specifieke collectie in de winkelmand hebben gestopt.

Check ons helpdocument over Een automatisch kortingsbedrag aanmaken voor meer informatie en exacte instructies voor hoe je dit kunt doen op je Shopify account.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog