FROM CACHE - nl_header

Korting toevoegen aan hele collectie

emma29
Bezoeker
1 0 0

Hi! 

 

Ik wil graag in 1 keer een korting toevoegen aan een hele collectie, hoe kan ik dit doen?

Los alle items afprijzen kost namelijk te veel tijd. 

 

Hopelijk kan iemand mij verder helpen! 

1 ANTWOORD 1

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @emma29 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Er zijn een aantal verschillende manieren om discounts toe te passen op een complete collectie:

 

1. Waarschijnlijk de eenvoudigste manier, is om een kortingscode aan te maken, en deze kortingscode vervolgens naar voren te laten komen in de "announcement bar".

 

28-08-8o1rs-z7rl5

 

28-11-z3ox4-umr4d

 

2. Een tweede mogelijkheid is dat je, in plaats van een kortingscode, een "automatische korting" aanmaakt; het voordeel hiervan is dat klanten niet zelf de code hoeven in te voeren en ze automatisch de korting zien bij het afrekenen. Je kunt deze korting op dezelfde manier aankondigen via de "announcement bar".

 

28-15-lalg0-3wyku

 

3. Een derde mogelijkheid, is het gebruik van een app, bijvoorbeeld de app "Bulk Discount Manager & Sales":

 

28-36-k4f5h-b3b35

 

4. Ten slotte kun je overwegen om de producten in bulk te bewerken via een CSV-bestand, dit is met name handig als het om een erg groot aantal producten gaat. De eenvoudigste manier om hiervoor een CSV-bestand te gebruiken, is om eerst de producten te exporteren via de admin, en vervolgens de prijzen in de kolom "Variant Price" te bewerken. Zo nodig kun je eerst de prijzen uit die kolom kopieëren naar de kolom "Variant Compare at Price"; dit zorgt ervoor dat bij de producten ook de originele verkoopprijs wordt weergegeven, in plaats van alleen de nieuwe prijs. Zodra de prijzen kloppen kun je het CSV-bestand weer importere in de Shopify admin, en de prijzen zullen dan automatisch worden aangepast.

 

28-44-z21nv-u0mar

 

Ik hoop dat hier een geschikte oplossing voor je tussen zit 🙂

 

Met vriendelijke groet, Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution