FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

kosten transacties POS

kosten transacties POS

BellaZeist
Bezoeker
1 0 0

Hallo, ik ben nieuw hier en ben me aan het orienteren op shopify. Ik heb een fysieke kledingwinkel in Zeist en een webshop die ik wil overzetten naar shopify maar dat betekent ook dat ik de pos app van shopify zal gaan gebruiken (1 voorraad voor fysieke winkel en online verkoop). Ik ben me in de tarieven voor pintransacties in de winkel aan het verdiepen en als ik  het goed begrijp zijn die 1,4% per pintransactie bij een basic abonnement en 1,25% bij een shopify abonnement wat ik erg hoog vind in vergelijking met mijn huidige kosten via EMS. Nu is mijn vraag of het mogelijk is de pinbetaling niet te koppelen aan de POS app. Dus feitelijk daar alles als cash betaling te verwerken en de pin buiten de POS om te laten verlopen. Momenteel communiceert mijn pin ook niet met de app die ik als kassasysteem gebruik. Ik kan in dat systeem wel aanklikken of er met pin of cash betaald is. 

Alvast bedankt voor het meedenken.

0 ANTWOORDEN 0