Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo,
Ik wil IDEAL toevoegen als betalingsoptie, er staat: "Als je iDEAL inschakelt, moet je een KvK-nummer opgeven.''
Alleen heb ik geen idee waar of hoe ik dit kan invullen.
Met vriendelijke groet,
Mick.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @Mick17,
Hartelijk dank voor je vraag in de Community. Ik begrijp dat je iDEAL wilt inschakelen via Shopify Payments maar dat je ergens een KVK-nummer moet inuvllen? De melding over het invoeren van een KvK-nummer om iDEAL te kunnen gebruiken klopt niet helemaal. Je hebt dit namelijk al ingevuld tijdens het aanmeldingsproces van Shopify Payments.
De reden dat je deze foutmelding ziet heeft te maken met het feit dat je het verificatie proces van Shopify Payments nog niet hebt voltooid. Je dient een aantal documenten te uploaden om dit proces te voltooien. Ik wil je vragen de instructies in deze blog over Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu? door te lezen om tot een oplossing te komen. Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van je documenten neem dan contact op met het Ondersteuningsteam van Shopify zodat we je daar verder op weg kunnen helpen.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @Mick17,
Hartelijk dank voor je vraag in de Community. Ik begrijp dat je iDEAL wilt inschakelen via Shopify Payments maar dat je ergens een KVK-nummer moet inuvllen? De melding over het invoeren van een KvK-nummer om iDEAL te kunnen gebruiken klopt niet helemaal. Je hebt dit namelijk al ingevuld tijdens het aanmeldingsproces van Shopify Payments.
De reden dat je deze foutmelding ziet heeft te maken met het feit dat je het verificatie proces van Shopify Payments nog niet hebt voltooid. Je dient een aantal documenten te uploaden om dit proces te voltooien. Ik wil je vragen de instructies in deze blog over Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu? door te lezen om tot een oplossing te komen. Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van je documenten neem dan contact op met het Ondersteuningsteam van Shopify zodat we je daar verder op weg kunnen helpen.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024