FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

KVK nummer

Opgelost

KVK nummer

Mick17
Bezoeker
2 0 0

Hallo, 

Ik wil IDEAL toevoegen als betalingsoptie, er staat: "Als je iDEAL inschakelt, moet je een KvK-nummer opgeven.'' 

Alleen heb ik geen idee waar of hoe ik dit kan invullen.

Met vriendelijke groet, 

Mick.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Mick17,

Hartelijk dank voor je vraag in de Community. Ik begrijp dat je iDEAL wilt inschakelen via Shopify Payments maar dat je ergens een KVK-nummer moet inuvllen? De melding over het invoeren van een KvK-nummer om iDEAL te kunnen gebruiken klopt niet helemaal. Je hebt dit namelijk al ingevuld tijdens het aanmeldingsproces van Shopify Payments.

De reden dat je deze foutmelding ziet heeft te maken met het feit dat je het verificatie proces van Shopify Payments nog niet hebt voltooid. Je dient een aantal documenten te uploaden om dit proces te voltooien. Ik wil je vragen de instructies in deze blog over Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu? door te lezen om tot een oplossing te komen. Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van je documenten neem dan contact op met het Ondersteuningsteam van Shopify zodat we je daar verder op weg kunnen helpen.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Mick17,

Hartelijk dank voor je vraag in de Community. Ik begrijp dat je iDEAL wilt inschakelen via Shopify Payments maar dat je ergens een KVK-nummer moet inuvllen? De melding over het invoeren van een KvK-nummer om iDEAL te kunnen gebruiken klopt niet helemaal. Je hebt dit namelijk al ingevuld tijdens het aanmeldingsproces van Shopify Payments.

De reden dat je deze foutmelding ziet heeft te maken met het feit dat je het verificatie proces van Shopify Payments nog niet hebt voltooid. Je dient een aantal documenten te uploaden om dit proces te voltooien. Ik wil je vragen de instructies in deze blog over Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu? door te lezen om tot een oplossing te komen. Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van je documenten neem dan contact op met het Ondersteuningsteam van Shopify zodat we je daar verder op weg kunnen helpen.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog