FROM CACHE - nl_header

KvK nummer

Opgelost

KvK nummer

Anne123
Bezoeker
1 0 0

Hi,

Onze website staat al live, maar ik begrijp van Mollie dat we nog een KvK nummer moeten invullen. Weet iemand waar dit kan? 🙂

Veel dank!

Groet, Suzanne

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Anne123!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp in ons Nederlandstalige Community. Ik begrijp dat je graag je Kvk-nummer wilt toevoegen aan je webwinkel, maar dat je niet helemaal weet hoe en waar je dit kunt doen. Ik zie veel ondernemers hun Kvk-nummers in de footer van hun webwinkel plaatsen. Er zijn een paar manieren om dit voor elkaar te krijgen.

Doe dit via je Language-editor

1. Klik vanuit je Shopify-beheercentrum op Instellingen > Talen voor winkel
  2. Klik vanuit deze pagina op Themataal wijzigen in de sectie Nederlands
  3. Type "powered by" in de zoekbalk
  4. In de sectie Checkout & system / Links zie je de 'Powered by Shopify' vertaling.
  5. Verwijder deze vertaling en noem deze bijvoorbeeld: Kvk-nummer: 12345678
  6. Klik op Bewaar om deze aanpassingen op te slaan
  7. Navigeer ten slotte naar je onlinewinkel en hier zul je nu je Kvk-nummer in de footer van je webwinkel zien staan

Je kunt ten slotte meer over het wijzigen van de 'Powered by Shopify' sectie in de footer van je webwinkel lezen in ons 'Powered by Shopify' verwijderen uit je winkel hulpartikel.

Doe dit via het bewerken van codering

Je kunt dit ook mogelijk maken door het bewerken van je thema-codering. Als je een gratis door-Shopify-gemaakte thema gebruikt, dan kunnen wij hier misschien bij helpen. Als je dit graag wilt dan stel ik voor dat je even contact opneemt met ons ondersteuningsteam voor verdere hulp. Als je een betaalde thema van derden gebruikt dan zal je contact moeten opnemen met je thema-ontwikkelaar voor verdere ondersteuning. Ten slotte heb ik een handige Engelstalige Community Onderwerp gevonden die hier dieper op in gaat. Ook kun je binnen de Engelstalige onderwerp stappen vinden over hoe je zelf deze codering-aanpassingen kunt maken.

Als je verder aanvullende vragen hebt met betrekking tot deze kwestie, aarzel dan niet om deze te plaatsen binnen dit onderwerp zodat ons Nederlandstalige ondernemers en partners eventueel verder kunnen helpen.

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @Anne123!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp in ons Nederlandstalige Community. Ik begrijp dat je graag je Kvk-nummer wilt toevoegen aan je webwinkel, maar dat je niet helemaal weet hoe en waar je dit kunt doen. Ik zie veel ondernemers hun Kvk-nummers in de footer van hun webwinkel plaatsen. Er zijn een paar manieren om dit voor elkaar te krijgen.

Doe dit via je Language-editor

1. Klik vanuit je Shopify-beheercentrum op Instellingen > Talen voor winkel
  2. Klik vanuit deze pagina op Themataal wijzigen in de sectie Nederlands
  3. Type "powered by" in de zoekbalk
  4. In de sectie Checkout & system / Links zie je de 'Powered by Shopify' vertaling.
  5. Verwijder deze vertaling en noem deze bijvoorbeeld: Kvk-nummer: 12345678
  6. Klik op Bewaar om deze aanpassingen op te slaan
  7. Navigeer ten slotte naar je onlinewinkel en hier zul je nu je Kvk-nummer in de footer van je webwinkel zien staan

Je kunt ten slotte meer over het wijzigen van de 'Powered by Shopify' sectie in de footer van je webwinkel lezen in ons 'Powered by Shopify' verwijderen uit je winkel hulpartikel.

Doe dit via het bewerken van codering

Je kunt dit ook mogelijk maken door het bewerken van je thema-codering. Als je een gratis door-Shopify-gemaakte thema gebruikt, dan kunnen wij hier misschien bij helpen. Als je dit graag wilt dan stel ik voor dat je even contact opneemt met ons ondersteuningsteam voor verdere hulp. Als je een betaalde thema van derden gebruikt dan zal je contact moeten opnemen met je thema-ontwikkelaar voor verdere ondersteuning. Ten slotte heb ik een handige Engelstalige Community Onderwerp gevonden die hier dieper op in gaat. Ook kun je binnen de Engelstalige onderwerp stappen vinden over hoe je zelf deze codering-aanpassingen kunt maken.

Als je verder aanvullende vragen hebt met betrekking tot deze kwestie, aarzel dan niet om deze te plaatsen binnen dit onderwerp zodat ons Nederlandstalige ondernemers en partners eventueel verder kunnen helpen.

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog