FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Kvk Nummer

Wessel2
Bezoeker
1 0 0

Hallo iedereen. 

 

Ik heb vandaag iemand anders zijn KvK nummer gebruikt om wat te testen voor betallingen. Alleen ik zou graag de KvK nummer weer willen wijzigen alleen ik weet niet hoe ik dat kan doen. Zou eventueel iemand hier op kunnen reageren ? 

 

Met vriendelijk groet Wessel

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Peter
Shopify Staff
90 33 21

Geslaagd.

Hi Wessel!

 

Dit is Peter, van Shopify Support. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je het hier hebt over je instellingen voor Shopify Payments, en dat je daarvoor graag je KvK nummer aan wilt passen. 

 

Dit kan zeker, maar omdat het hier gaat om een financieel product (Shopify Payments) waarvoor wij aan bepaalde financiële regelgeving moeten voldoen, kan je dit niet zelf doen, maar moet dit even door een van onze collega's van het Belastingteam gedaan worden. 

 

Je kan hiervoor het beste even een ticket aanmaken via ons helpcentrum, zodat ik of een van mijn collega's je ticket naar dit team kunnen escaleren. 

 

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk ook graag!

 

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Peter
Shopify Staff
90 33 21

Geslaagd.

Hi Wessel!

 

Dit is Peter, van Shopify Support. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je het hier hebt over je instellingen voor Shopify Payments, en dat je daarvoor graag je KvK nummer aan wilt passen. 

 

Dit kan zeker, maar omdat het hier gaat om een financieel product (Shopify Payments) waarvoor wij aan bepaalde financiële regelgeving moeten voldoen, kan je dit niet zelf doen, maar moet dit even door een van onze collega's van het Belastingteam gedaan worden. 

 

Je kan hiervoor het beste even een ticket aanmaken via ons helpcentrum, zodat ik of een van mijn collega's je ticket naar dit team kunnen escaleren. 

 

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk ook graag!

 

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog