FROM CACHE - nl_header

KVK nummer

Opgelost
Jimvdw
Bezoeker
1 0 0

Hallo! Ik had een vraag. Ik heb laatst een webstore gemaakt op shopify maar nu staat er dat ik voor ideal en sofort kvk nummer moet invoeren, maar kan nergens vinden waar ik mijn kvk nummer kan invoeren. Kan iemand mij daarbij helpen?

groet

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Arno
Shopify Staff
Shopify Staff
104 41 13

Geslaagd.

Hallo @Jimvdw en @Diederik345100,

Als je dit bericht ziet bij je lokale betaalmethoden onder je Shopify Payments account dan betekent dit vaak dat je Shopify Payments account is gepauzeerd en dat je een aantal verificatie documenten dient te uploaden om je identiteit te verifiëren. Dit is een standaard procedure voor ondernemers die Shopify Payments voor het eerst hebben geactiveerd op hun account. Wij hebben hier een blog over geschreven met instructies in hoe je deze procedure kunt doorstaan en welke stappen je hiervoor dient te nemen.

Je kan ook meer over dit proces lezen in Shopify Payments voor Nederland of Shopify Payments voor België. Nadat je deze standaard verificatie procedure hebt voltooid worden de lokale betaalmethoden vaak automatische geactiveerd of kun je deze activeren onder je Shopify Payments instellingen.

Ik wil jullie veel succes wensen met jullie onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Diederik345100
Nieuw lid
4 0 0

Hoi, Jim is het al gelukt?

Arno
Shopify Staff
Shopify Staff
104 41 13

Geslaagd.

Hallo @Jimvdw en @Diederik345100,

Als je dit bericht ziet bij je lokale betaalmethoden onder je Shopify Payments account dan betekent dit vaak dat je Shopify Payments account is gepauzeerd en dat je een aantal verificatie documenten dient te uploaden om je identiteit te verifiëren. Dit is een standaard procedure voor ondernemers die Shopify Payments voor het eerst hebben geactiveerd op hun account. Wij hebben hier een blog over geschreven met instructies in hoe je deze procedure kunt doorstaan en welke stappen je hiervoor dient te nemen.

Je kan ook meer over dit proces lezen in Shopify Payments voor Nederland of Shopify Payments voor België. Nadat je deze standaard verificatie procedure hebt voltooid worden de lokale betaalmethoden vaak automatische geactiveerd of kun je deze activeren onder je Shopify Payments instellingen.

Ik wil jullie veel succes wensen met jullie onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog