Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hi!
Ik probeer ideal toe te voegen aan mijn shopify payments. Alleen kan ik hem niet aanvinken omdat ik mijn kvk nummer in moeten vullen. Ik kan alleen nergens vinden hoe of waar ik dat kan doen.
weet iemand dit?
Hoi @benjahmin welkom op de Shopify Community.
Ik begrijp dat je iDEAL wilt activeren binnen je Shopify Payments en dat je graag wilt weten hoe je dit kan doen. Heb je al een momentje gehad om onze Community blog te bekijken die gaat over het activeren van Shopify Payments? In deze blog wordt stap voor stap uitgelegd welke stappen je moet doorlopen, en waar je precies je gegevens moet uploaden. Ik kan je zeker aanraden om die blog te bekijken. Je kan ook in ons Helpcentrum artikel teruglezen welke informatie er van je gevraagd kan worden.
Het lijkt erop dat je momenteel een aantal documenten moet uploaden binnen je beheercentrum die je identiteit kunnen verifiëren. Mocht je dit al gedaan hebben en worden je gegevens niet geverifieerd, neem dan vooral even contact met ons op via ons Shopify Helpcentrum.
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoe je een eigen domein kunt toevoegen en gebruiken om het meeste uit je bedrijf te halen.
By Lee Sep 18, 2023Ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van de Shopify-community door deze handige tips ...
By Jay Sep 4, 2023Sinds 2TToys halverwege 2021 overstapte op Shopify hebben ze een indrukwekkende groei door...
By Peter Aug 10, 2023