Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Is het mogelijk om een Landingspage te maken op Shopify waarop klanten terecht kunnen komen nadat ze een fysieke QR code scannen, hun mailadres invullen en vervolgens een Ebook kunnen downloaden? Alvast bedankt voor alle feedback!
Hoi @TC0791,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Voor het leveren van digitale producten raad ik aan om een kijkje te nemen naar onze gratis app: Digital Downloads. Er zijn ook andere apps die je kunt overwegen, zoals Easy Digital Products.
Ik heb het onderzocht, en zag veel QR-apps in de appwinkel, waarvan sommige koppelen met producten. Ik denk dat deze apps in combinatie een passende oplossing kunnen zijn. Je kunt bijvoorbeeld de gratis Shopify app Shopcodes gebruiken om de QR-codes te genereren en koppelen met je digitale producten. Er zijn ook alternatieve apps met hoge beoordelingen, zoals QR Code Magic (gratis), ShopQR ‑ All in one QR App (gratis), en Super QR Codes.
De apps die zijn ontwikkelt door externe ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning op de app-pagina, en als je vragen hebt over deze apps kun je die het beste direct aan de ontwikkelaars stellen. Zij zijn namelijk het beste bekend met hun codering. Voor de apps die zijn ontwikkelt door Shopify hebben we echter toegewijde ondersteuning, en de onderstaande handleidingen:
Als je er niet uitkomt kun je gerust nog reageren met wat meer informatie over wat je in gedachten hebt, dan doe ik mijn best om met je mee te werken aan een oplossing. 🙂
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024