Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hello,
I have my Shopify account in Dutch.
However, when I go to Settings (bottom left in dashboard), everything is still in English.
So left menu (homepage, orders, products, etc...) is in Dutch, but when I go to Settings, everything there is in English.
How can I change the "settings" language?
Thank you!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @Fschutyser,
Welkom bij onze Nederlanstalige Community! Wat je beschrijft kan wel eens gebeuren. Wat ik je wil aanraden is om de cookies en cache van je browser te verwijderen en opnieuw in te loggen op je account. Mocht dit niet werken dan wil ik je aanraden om je accounttaal terug te zetten naar het Engels, de wijzigingen op te slaan en vervolgens de taal weer op het Nederlands in te stellen. Je kunt de taal van de account aanpassen door de volgende stappen te volgen:
1. Op je Shopify account klikt je rechts bovenin op de gebruikersnaam en accountafbeelding.
2. Klik op account beheren. Zie onderstaande afbeelding ter illustratie:
3. Selecteer in de sectie Voorkeurstaal in het veld Taal de taal die je wilt gebruiken in het Shopify beheercentrum. In dit geval **Nederlands**.
Bekijk ook dit hulpdocument over 'Shopify in meerdere talen' voor nog meer informatie over dit onderwerp. Mocht je problemen blijven ervaren met de taal op je account dan wil ik je aanraden contact op te nemen met het Shopify Ondersteuningsteam.
Ik wil je veel succes wensen met het opbouwen van je onderneming op Shopify!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @Fschutyser,
Welkom bij onze Nederlanstalige Community! Wat je beschrijft kan wel eens gebeuren. Wat ik je wil aanraden is om de cookies en cache van je browser te verwijderen en opnieuw in te loggen op je account. Mocht dit niet werken dan wil ik je aanraden om je accounttaal terug te zetten naar het Engels, de wijzigingen op te slaan en vervolgens de taal weer op het Nederlands in te stellen. Je kunt de taal van de account aanpassen door de volgende stappen te volgen:
1. Op je Shopify account klikt je rechts bovenin op de gebruikersnaam en accountafbeelding.
2. Klik op account beheren. Zie onderstaande afbeelding ter illustratie:
3. Selecteer in de sectie Voorkeurstaal in het veld Taal de taal die je wilt gebruiken in het Shopify beheercentrum. In dit geval **Nederlands**.
Bekijk ook dit hulpdocument over 'Shopify in meerdere talen' voor nog meer informatie over dit onderwerp. Mocht je problemen blijven ervaren met de taal op je account dan wil ik je aanraden contact op te nemen met het Shopify Ondersteuningsteam.
Ik wil je veel succes wensen met het opbouwen van je onderneming op Shopify!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024