FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Levertijden

LEEZZA
Toerist
4 0 1

Graag zou ik bij artikelen die niet op voorraad zijn, maar wel besteld kunnen worden een levertijd willen vermelden. Het gaat vooral om varianten van een artikel

Dit kan natuurlijk in het tekstgedeelte, maar dat geldt dan voor alle varianten. En dat is niet altijd het geval.

Het gaat er mij om dat het voor een klant duidelijk wordt dat een variant van een artikel een langere levertijd kan hebben.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @LEEZZA!

Jay hier van Shopify. Ik begrijp dat je graag voor bepaalde artikel die niet op voorraad zijn, maar wel besteld kunnen worden, een melding wilt weergeven wat het geschatte levertijd is voor het leveren van het betreffende product. Een tekst gedeelte toevoegen aan je product pagina is inderdaad één optie, maar ik kan me goed voorstellen dat je dit niet per se voor alle producten wilt weergeven.

Ik denk dat je beste optie is om dit mogelijk te maken met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen in ons Shopify App Store, en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

De bovenstaande apps bieden de optie om voor bepaalde producten geschatte levertijden weer te geven. Als je verder aanvullende vragen hebt met betrekking tot specifieke functies die bepaalde apps aanbieden, dan stel ik voor dat je even contact opneemt met de app-ontwikkelaars zelf om te vragen of het betreffende app geschikt is om je gewenste functie uit te voeren. Lees ten slotte meer over het werken met apps in onze 'Werken met apps' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @LEEZZA!

Jay hier van Shopify. Ik begrijp dat je graag voor bepaalde artikel die niet op voorraad zijn, maar wel besteld kunnen worden, een melding wilt weergeven wat het geschatte levertijd is voor het leveren van het betreffende product. Een tekst gedeelte toevoegen aan je product pagina is inderdaad één optie, maar ik kan me goed voorstellen dat je dit niet per se voor alle producten wilt weergeven.

Ik denk dat je beste optie is om dit mogelijk te maken met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen in ons Shopify App Store, en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

De bovenstaande apps bieden de optie om voor bepaalde producten geschatte levertijden weer te geven. Als je verder aanvullende vragen hebt met betrekking tot specifieke functies die bepaalde apps aanbieden, dan stel ik voor dat je even contact opneemt met de app-ontwikkelaars zelf om te vragen of het betreffende app geschikt is om je gewenste functie uit te voeren. Lees ten slotte meer over het werken met apps in onze 'Werken met apps' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

LEEZZA
Toerist
4 0 1

dank je wel voor de tips. Ik ga kijken of ik zo mee uit kom.