FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Logo´s in voettekst

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Ik zou graag een aantal logo´s van websites waarop we vermeldt staan in de voettekst van mijn website willen weergeven.

Bijvoorbeeld onder de social media logo´s, want daar is ruimte

Via thema aanpassen kan ik het niet vinden, maar wellicht dat ik ergens een code kan aanpassen. Waar moet ik dan zijn? Onze template is -Minimal-

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @JGHendriks,

Maxime hier weer. Als dit nog niet is opgelost, zal ik graag verder helpen. 🙂

Ik kan aan onze thema-afdeling vragen of dit iets is waarmee ze kunnen helpen. Zodra ik heb kunnen bevestigen of deze aanpassing onder Ons ontwerpbeleid valt, kan ik de volgende stappen met je delen. 

Om te beginnen, mag ik je alsjeblieft vragen om mij een privébericht te sturen met je myshopify.com-URL, en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Ik ben de komende twee dagen vrij, maar op maandag kan ik de draad weer oppakken. In de tussentijd staat onze Engelstalige ondersteuning ook voor je klaar. We hebben daar 24 uur per dag live chat ondersteuning, dus als je gelijk aan de slag wilt, dan kun je terecht bij mijn Engelstalige collega's. 

Bedankt!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @JGHendriks,

Maxime hier weer. Als dit nog niet is opgelost, zal ik graag verder helpen. 🙂

Ik kan aan onze thema-afdeling vragen of dit iets is waarmee ze kunnen helpen. Zodra ik heb kunnen bevestigen of deze aanpassing onder Ons ontwerpbeleid valt, kan ik de volgende stappen met je delen. 

Om te beginnen, mag ik je alsjeblieft vragen om mij een privébericht te sturen met je myshopify.com-URL, en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Ik ben de komende twee dagen vrij, maar op maandag kan ik de draad weer oppakken. In de tussentijd staat onze Engelstalige ondersteuning ook voor je klaar. We hebben daar 24 uur per dag live chat ondersteuning, dus als je gelijk aan de slag wilt, dan kun je terecht bij mijn Engelstalige collega's. 

Bedankt!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Dag Maxime, Deze vraag is door jouw collega´s al opgelost