Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik wil een bezorg bereik instellen echter krijg ik het niet voor elkaar. Kan iemand mij hier bij helpen?
Hi @Tuinplant,
Maxime hier bij Shopify!
Ik heb hier een super handige gids voor het instellen van lokale bezorging. Heb je meerdere locaties ingesteld, en twintig locaties of minder? Dan kun je hier stap voor stap lezen hoe je deze functionaliteit kunt activeren.
Als het niet lukt, kun je met vertellen of het e-mailadres dat je hier gebruikt hetzelfde is als degene die je gebruikt om in te loggen? Als je me even een privébericht zou kunnen sturen met je myshopify.com URL, dan zal ik dit graag verder onderzoeken om te helpen met het vinden van een oplossing. Wij zijn de komende twee dagen wel vrij, maar intussen staat mijn Engelstalige collega's voor je klaar via de English Help center .
Alvast bedankt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024