FROM CACHE - nl_header

Maandelijkse incasso via IDEAL

Markv1
Bezoeker
1 0 0

Een van de producten die ik verkoop in mijn webshop wil ik graag op maandelijkse basis aanbieden. Op dit moment lukt het alleen om recurring payments apps toe te voegen die gebruik maken van credit card betalingen (BOLD, Paywhirl). Is het via shopify mogelijk om automatische incasso's te starten met een IDEAL betaling? 

Ik hoor het graag als iemand hier een antwoord op heeft! Dank alvast!

Groeten Mark

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Markv1

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag. 

In het kort is het op dit moment niet mogelijk voor klanten om met iDEAL te betalen voor een abonnement uit je webshop. Ik heb zojuist een andere vraag beantwoord over het verkopen van abonnementen, en als je interesse hebt om verder te lezen over dit onderwerp kun je Mijn antwoord op dat bericht bekijken

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Kramer013
Bezoeker
1 0 0

Hoi Maxime,

ik ben hier ook al heeeeel lag over aan het lezen. Vreemd dat dit niet ondersteunt wordt, want dit komt de conversie van een abonnement in NL natuurlijk niet ten goede.

Je geeft aan "In het kort is het op dit moment niet mogelijk", betekend dit dat er wel een mogelijkheid is op de "langere" manier 😉

Ik bedoel eigenlijk, wanneer ik met een bureau schakel, is het dan wel mogelijk om dit te realiseren?

Groet,

Niels