FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Mail komt aan in ongewenst

Mail komt aan in ongewenst

RenaldoLacet
Bezoeker
1 0 0

Hi,

Ik heb mijn domein en dus mail adres hosting via Strato lopen. Alles heb ik gekoppeld echter als ik nu een mail wil verzenden komt bij bijvoorbeeld @ live, @ outlook mail adressen dit direct als ongewenste mail terrecht

Dit is niet het geval als ik een mail stuur naar een @ gmail adres. Bij dit soort mail adressen komen mijn mails gewoon in de inkomende mail terecht.

Met Strato kom ik er niet uit, het lijkt alsof ze niet begrijpen. Het stappenplan wat ik via de chat heb ontvangen met Shopify is dat ik een A record moet toewijzen en vervolgens de AAAA Record moet laten verwijderen. Het is bij Strato niet mogelijk om dit te doen, het is of het standaard Strato AAAA record of een eigen IPv6 IP adres welke ik volgens strato van Shopfiy zou moeten krijgen. 

Ook zeggen ze bij Strato dat niet alle CNAME en etc koppelingen nodig zijn. Kan ik deze gewoon verwijderen? Volgens strato zou het probleem dan namelijk opgelost zijn en alle mail bij postvakken gewoon bij Inkomend terecht moeten komen.

Ik kom er niet meer uit.... Weet iemand iets? 

1 ANTWOORD 1

stylish1
Bezoeker
1 0 0

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe kunnen we de strato mail in de postinvak laten komen? Domein naam is verder goed gekoppeld aan shopify.

Kan ik iemand aub assisteren?