FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Meerdere kortingscodes

Opgelost

Meerdere kortingscodes

HenroLEEF
Bezoeker
2 0 0

Graag wil ik dat klanten op mijn site meerdere kortingscodes kunnen invullen, weet iemand of dit ook mogelijk is?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Peter
Shopify Staff
107 33 23

Geslaagd.

Hi Henroleef, 

Peter van Shopify Support hier. Goed nieuws en perfect getimed! We zijn namelijk net klaar met onze rollout van een nieuwe functionaliteit waarmee het mogelijk zal zijn kortingen te combineren. Klik hier voor een verdere uitleg over hoe dit in z'n werk gaat. Niet alle kortingscombinaties zullen mogelijk zijn, maar met de nieuwe mogelijkheden kunt u als het goed is al een heel eind verder komen dan voorheen!

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij het natuurlijk graag!

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @HenroLEEF,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Het is niet mogelijk om Meerdere kortingscodes op één bestelling te gebruiken, waar het gaat om de kortingscodes die je maakt via Shopify.

Er zijn hier wel enkele apps voor die je kunt proberen, dus neem hier een kijkje in onze appwinkel. Je kunt de verschillende apps vergelijken en degene die je aanspreekt uitproberen op je winkel. Zorg er wel voor dat je betaalde apps in de proefperiode verwijdert als ze niet goed passen bij je webshop, zodat je geen onverwachte kosten krijgt. 

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution

HenroLEEF
Bezoeker
2 0 0

Hoi, weten jullie al of er inmiddels wel simpel meerdere kortingscodes gebruikt kunnen worden?

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Geslaagd.

Hi Henroleef, 

Peter van Shopify Support hier. Goed nieuws en perfect getimed! We zijn namelijk net klaar met onze rollout van een nieuwe functionaliteit waarmee het mogelijk zal zijn kortingen te combineren. Klik hier voor een verdere uitleg over hoe dit in z'n werk gaat. Niet alle kortingscombinaties zullen mogelijk zijn, maar met de nieuwe mogelijkheden kunt u als het goed is al een heel eind verder komen dan voorheen!

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij het natuurlijk graag!

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution