FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Negatief saldo Payments voldoen

Negatief saldo Payments voldoen

OnlineFuBizz
Nieuw lid
10 0 0

My webshop staat momenteel op Pauze en Build en zal voorlopig niet worden gebruikt. Doordat ik een aantal producten terug heb gekregen en geld terug heb betaald heb ik nu een negatief saldo.

Hoe kan ik dat saldo voldoen? Is er een manier om te betalen aan Shopify Payments zodat het negatieve saldo op 0 uit komt?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @OnlineFuBizz, mijn naam is Lee en ik help je graag even met je vraag. 

De manier waarop je je negatieve saldo kan vereffenen is door middel van je verkoop. Om je negatieve saldo terug te betalen, zal je dus meer in waarde moeten verkopen dan je negatieve saldo momenteel is. Je saldo zal dan veranderen. Vanaf het moment dat je saldo op 0 staat zal Iedere euro die je verdient aan jou worden uitbetaald. 

Mocht je het bedrag op een andere manier willen vereffenen, neem dan vooral even contact op via ons Shopify Help Centrum. Wij zullen dan samen met je kijken naar welke andere mogelijkheden er voor je beschikbaar zijn. 

Hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @OnlineFuBizz. Weet dat we dit altijd waarderen! 🙂 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog