Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste
Ik zit met een probleem. Ik heb alle producten die ik toevoegde correct gelinkt aan een collectie. Ook bij de collecties staan deze producten gelinkt aan die collectie. In het hoofdmenu kan je een dropdown kiezen met de collecties en als je daarop klikt kom je op je collectie met onderaan alle producten hierin. Daar zit het probleem, sommige collecties werken prima en tonen alle producten gelinkt. Maar nog heel veel collecties tonen onderaan niets van producten! Ondanks deze wel correct gelinkt zijn. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? ik zit vast, begrijp het niet.
Mvg Surya
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @SuryaDesigns,
Maxime hier bij Shopify!
Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Ik weet niet direct wat de reden voor de verborgen producten zou zijn, maar zal het graag even bekijken om de oorzaak te vinden.
Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan hebben we hopelijk binnen no-time een oplossing.
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @SuryaDesigns,
Maxime hier bij Shopify!
Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Ik weet niet direct wat de reden voor de verborgen producten zou zijn, maar zal het graag even bekijken om de oorzaak te vinden.
Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan hebben we hopelijk binnen no-time een oplossing.
Groet, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi Maxime,
Dit probleem hebben wij momenteel ook. Zou je de oplossing met ons kunnen delen?
Met vriendelijke groet,
Marko Rijnsburger
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024