FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Niet alle producten getoond in collectie!

Opgelost

Niet alle producten getoond in collectie!

SuryaDesigns
Toerist
8 0 2

Beste

Ik zit met een probleem. Ik heb alle producten die ik toevoegde correct gelinkt aan een collectie. Ook bij de collecties staan deze producten gelinkt aan die collectie. In het hoofdmenu kan je een dropdown kiezen met de collecties en als je daarop klikt kom je op je collectie met onderaan alle producten hierin. Daar zit het probleem, sommige collecties werken prima en tonen alle producten gelinkt. Maar nog heel veel collecties tonen onderaan niets van producten! Ondanks deze wel correct gelinkt zijn. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? ik zit vast, begrijp het niet.

Mvg Surya

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @SuryaDesigns,

Maxime hier bij Shopify! 

Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Ik weet niet direct wat de reden voor de verborgen producten zou zijn, maar zal het graag even bekijken om de oorzaak te vinden. 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan hebben we hopelijk binnen no-time een oplossing. 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @SuryaDesigns,

Maxime hier bij Shopify! 

Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Ik weet niet direct wat de reden voor de verborgen producten zou zijn, maar zal het graag even bekijken om de oorzaak te vinden. 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan hebben we hopelijk binnen no-time een oplossing. 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

DutchMills
Toerist
4 0 1

Hi Maxime,

Dit probleem hebben wij momenteel ook. Zou je de oplossing met ons kunnen delen?

Met vriendelijke groet,

Marko Rijnsburger