FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Onbeveiligde site

Onbeveiligde site

noonkidsstore
Bezoeker
2 0 0

Ik heb een domeinnaam en abonnement bij shopify, maar als ik mijn website wil bezoeken geeft hij aan dat de gegevens niet prive zijn en dus een foutmelding. Hoe kan ik dit oplossen? Door de info op jullie website ben ik helaas nog niets wijzer geworden.

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @noonkidsstore, welkom op de Shopify Community, mijn naam is Lee en ik help je graag met je vraag.

Je geeft aan dat je de melding krijgt dat de gegevens op je website niet privé zijn, klopt dat? In dit geval is er iets niet correct ingesteld binnen je domein instellingen, oftewel je DNS-instellingen. Kan je voor mij controleren of je binnen je domein-instellingen de volgende records hebt: 

Een A-record gericht naar het IP adres van Shopify 23.227.38.65

Een CNAME-record met de naam www gericht naar shops.myshopify.com

Wanneer een domein staat gekoppeld aan een Shopify account mogen er geen AAAA-records in de DNS-instellingen van het betreffende domein zijn. AAAA-records kunnen er voor zorgen dat er geen SSL-certificaat kan worden gekoppeld aan een domein, wat vervolgens tot een mislukte verbinden zal leiden. Als je enige AAAA-records binnen je domein-instellingen hebt moet je deze verwijderen. Je kan meer lezen over het hebben van een beveiligde verbinding in dit Shopify artikel.

Als je dit heb gecontroleerd en alles staat correct ingesteld, zal het SSL-certificaat binnen maximaal 48 uur worden gekoppeld aan je domein. Mocht na 48 uur het SSL-certificaat nog steeds niet zijn gekoppeld aan je domein, dan kan je even contact met ons opnemen.Als je inlogt binnen ons Shopify Helpcentrum kan je ons vervolgens een email sturen. Wij kunnen dan samen met je meekijken binnen je account. 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog