FROM CACHE - nl_header

Onleesbaar document verificatie

Plantenatelier
Bezoeker
2 0 0

Goedenavond meneer/mevrouw, 

Wij hebben een webshop bij jullie onder de naam Het Plantenatelier. Deze webshop is al een aantal maanden in de lucht en werkt naar behoren. 

Sinds een aantal dagen hebben we het verzoek om onze identiteit te verifiëren middels een identiteitsbewijs en scan van een brief van de gas- of electriciteitsmaatschappij. 

Ik heb deze docenten digitaal ingescand en ingeleverd zoals gevraagd. Nu heb ik vandaag bericht gekregen dat deze niet duidelijk zijn. 

Mij is niet duidelijk hoe dit kan. Ik heb ze juist ingescand met de gevraagde informatie. 

Resultaat is dat ik nu geen uitbetalingen meer krijg. En de deadline op 28-10 staat, volgende week wiensdag .. 

Graag hoor ik zo snel mogelijk !!!

Groet, 

Sigrid Koolstra 

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Sigrid,

 

Iris hier van de Nederlandstalige support. Alhoewel onze Community een geweldige plek is om elkaar te helpen met vragen of voor het krijgen van feedback van je online winkel, is het voor tijdgevoelige en accountproblemen beter om rechtstreeks contact op te nemen met de ondersteuning. Dit omdat forumthreads niet kunnen worden gecontroleerd en accountgegevens niet kunnen worden besproken in een openbaar formaat zoals de community. Ga hiervoor naar, deze pagina en klik op Ga naar het Helpcentrum.

Je wordt hiernaar gevraagd om in te loggen, of om door te gaan zonder een winkel. Nadat je een optie hebt geselecteerd, wordt je gevraagd of je contact wilt opnemen via e-mail of de community.

 

Mijn collega's en ik van het Nederlandstalige Shopify-ondersteuningsteam willen je graag te hulp staan en zullen zo snel mogelijk beantwoorden, maar als je ooit een dringende vraag hebt, kan je altijd terecht bij onze Engelstalige Shopify-ondersteuningsteam. We bieden daar namelijk 24/7 Engelstalige ondersteuning via email; live chat en telefoon. 🙂
 
Blijf veilig en zorg goed voor jezelf.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Plantenatelier
Bezoeker
2 0 0
Hallo Lisa,

Bedankt voor je reactie. Gisteren heb ik ook een bericht gestuurd naar de helpdesk. Graag hoor ik van je.