FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Online fotoprint winkel beginnen

Online fotoprint winkel beginnen

BdLDesign
Bezoeker
1 0 0

Goedemorgen,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met shopify een website te maken zoals van https://www.gallerycolor.nl/kleine-fotoafdrukken.
Het is de bedoeling dat klanten bij mij hun foto prints bestellen, ze uploaden dus hun foto's waarna de module aangeeft of een foto
qua resolutie goed genoeg is om te drukken op het door de klant gekozen formaat.

Kan iemand mij vertellen of dat dat kan met shopify en welke plugins er eventueel nodig zijn?

Bedankt!

Bernardine de Laat

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @BdLDesign,

Maxime hier van Shopify!

Het klinkt alsof je op zoek bent naar een "Print on Demand" app. Om je een korte introductie te geven aan apps en de Shopify App Store, hier zijn apps met allerlei functies te vinden. Apps zijn ontwikkeld om ondernemers te helpen met het bereiken van hun individuele zakelijke doelen en het uitbreiden van de functionaliteit van hun winkel. Of je je nu wilt richten op marketing en conversie, voorraadbeheer, klantenservice, of winkelonderwerp, er is een scala aan apps waaruit je kunt kiezen. Deze apps zijn gemaakt door onze partners, en integreren met je Shopify account om je de beste ervaring en functionaliteit te geven.

Ik heb even gekeken op de Shopify App Store, en heb de volgende apps kunnen vinden die er veelbelovend uitzien:

Ik zou aanraden om gebruik te maken van de gratis proefperiode om ervoor te zorgen dat je gekozen app goed past bij jouw zakelijke doelen. Verschillende apps hebben verschillende prijsplannen, en er zijn ook meerdere gratis apps beschikbaar. De App Store is daarom een redelijk kostvriendelijk maar zeer effectief middel. Als je kiest voor een proefperiode op een betaalde app, en deze niet goed bij je past, zorg er alsjeblieft voor dat je binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen. Voor enige vragen over de functionaliteit van apps zelf, kun je het beste terecht bij de ontwikkelaars van de app, die je kunt contacteren via de app-pagina. 🙂

Hier de stappen om een app te installeren:

1. Zoek op de App Store naar een app die je wilt proberen, en klik op App toevoegen
2. Meld je aan bij je Shopify winkel
3. Geef de nodige toestemmingen om de app te installeren
4. Nu kun je de kosten goedkeuren (af en toe moet je eerst een app-abonnement kiezen)

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog