Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Multiship plugin of hebben jullie eventueel een Nederlandse app die hetzelfde doet?
Het gaat er voornamelijk om dat het mogelijk moet zijn om bij het plaatsen van 1 order meerdere verzendadressen in te voeren.
Alvast bedankt!
Hoi @Tommievanalphen,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik heb geen Nederlandse versie van Multiship kunnen vinden, enkel een andere app van dezelfde ontwikkelaars (Giftship), en een app genaamd Multiple Shipping Addresses. Mag ik vragen waarom de app niet goed past? Als je enkel de tekst die is toegevoegd door de app wilt wijzigen, zou het kunnen dat je dit in orde kunt krijgen via Deze gids over het aanpassen van de tekst in thema's. Als het iets anders is ben ik ook blij om met je mee te denken. 🙂
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024