FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Opening a Shopify store for the South Korean market

Opening a Shopify store for the South Korean market

federico99
Bezoeker
1 0 1

I am considering opening an online store for the south korean market.

South Korean consumers often pay with:

Kaokao Pay
Samsung Pay
Naver Pay

Shopify payments does not support these payment methods. Which payment gateway do you recommend?

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Hey @federico99!

Je hebt je onderwerp in de Nederlandstalige Community geplaatst, dus ik beantwoord je vraag ook graag even in het Nederlands. 🙂 

Het klopt dat deze betaalmethoden niet beschikbaar zijn via Shopify Payments. Ik deel graag even de Betalingsgateways in Nederland en de Betalingsgateways in België pagina's met u. U kunt in deze pagina's zien welke ingebouwde externe betaalmethoden voor ondernemers in Nederland en België kunnen worden ingesteld. 

Het lijkt er op dat de betaalmethoden die je graag zou willen toevoegen niet beschikbaar zijn voor beide landen. De enige optie die ik je in dit geval kan aanraden is om te overwegen contact op te nemen met de betrokken betaalmethoden om te zien of zij een API-koppeling voor je kunnen bouwen zodat je deze betaalmethoden als nog kunt instellen. 

Aangezien Shopify geen ondersteuning kan bieden voor externe koppelingen is dit ook niet iets waar onze ondersteuningsteam je verder mee kan helpen. API-koppelingen met externe platvormen zullen altijd door de externe platform moeten worden gebouwd en beheerd, en het is dus aan de externe betaalmethoden om je hier verder mee te helpen. 

Ik ga in dit geval mijn antwoord niet markeren als een oplossing zodat onze Shopify Partners en / of andere Shopify ondernemers die eventueel ervaring met deze externe betaalmethoden hebben, je hier verder mee kunnen helpen. 

Ten slotte deel ik graag het Shopify Markets hulpdocument met je, aangezien je hebt aangegeven te willen richten op de Zuid-Koreaanse markt. Shopify Markets is een ingebouwde beheertool waarmee je internationale markten kunt identificeren, instellen, lanceren, optimaliseren en beheren, allemaal vanuit één winkel.

Ik wens je alvast een fijn weekend! 

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog