FROM CACHE - nl_header

Opmerkingenveld bij bestelling toevoegen

Irma9999
Bezoeker
2 0 0

Hallo

Kan iemand ajb vertellen hoe je de optie dat klanten een opmerking achterlaten bij hun bestelling kunt toevoegen in Debut? Nergens te vinden. 

Ook een optie als ' graag product inpakken als cadeau'. aanvinken zou fijn zijn maar ik weet niet omdat kan. De opmerkingen door de klant inschakelen volges mij wel. Maar waar....De webshop is helemaal klaar alleen dit kan ik niet vinden! graag hulp

mvg

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Irma9999,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag!

In mijn ervaring is de makkelijkste manier om dit soort functionaliteit toe te voegen aan je winkel door middel van een app. Ik heb hierbij dan ook enkele apps die ik zou aanraden, waarmee je gratis of voor een lage prijs, klanten eindeloze keuzes kunt bieden. Je kunt met de onderstaande apps allerlei opties toevoegen, zoals tekstvelden, selectievakjes, en keuzemenu's. 

Als je kiest voor een betaalde app en je van gedachten veranderd, verwijder de app dan in de proefperiode, zodat je geen app-kosten moet betalen. Als je vragen hebt over de functionaliteit van een app, kun je altijd terecht bij de ondersteuning van de app ontwikkelaars (via de app pagina).

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog