FROM CACHE - nl_header

Pakbon in het Nederlands (ipv Engels) en de prijs van het artikel tonen op de pakbon

SteffieShoes
Bezoeker
1 0 0

Beste lezers,

Wij zijn net gestart met het opbouwen van onze webshop bij Shopify. De meeste dingen begrijpen wij gelukkig en het helpcentrum helpt ook aardig goed.

Het enige waar wij nu mee zitten is dat de pakbon is het engels is, en er geen prijs van het product wordt getoond op de pakbon. (Dit wordt wel getoond in de bevestigingse-mail maar net als bij de "grote concurrenten" wordt dit ook getoond op de pakbon.)

Zelf zijn wij niet thuis in HTML en alles wat daar om heen zit. Maar als iemand ons kan helpen met waar dit geplaatst moet worden en hoe, dan komt het vast wel goed. We hebben namelijk inmiddels ook het logo al op de pakbon gekregen! 

Ik hoor het graag als iemand weet of dit kan, en als dit kan; hoe?

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @SteffieShoes,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht en welkom bij Shopify!

Gelukkig hoef je niet een technische expert te zijn om makkelijk je templates te kunnen aanpassen, hoewel we in het Order Printer hulpdocument uitleggen hoe je de codering van de notificaties kunt aanpassen. We hebben namelijk ook enkele apps om het aanpassen zo makkelijk mogelijk te maken.

Om te beginnen kun je de gratis Order Printer app van Shopify proberen, samen met de app Order Printer Templates. Met Order Printer Templates kun je een sjabloon kiezen die het beste bij je webshop past, en deze sjablonen zijn makkelijker om aan te passen zonder kennis van codering. Als je ook wilt kijken naar andere apps met soortgelijke functies, kun je kiezen uit een aantal apps in onze appwinkel

Wij adviseurs zijn niet getraind in codering, maar als je wilt kun je me een privébericht sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen. Dan neem ik graag een kijkje. 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog