FROM CACHE - nl_header
Opgelost

PayPal

JohnRosbergen
Bezoeker
2 0 0

Hallo, ik probeer PayPal toe te voegen naast shopify payments maar dat lukt steeds niet. Na inloggen op mijn zakelijke pp rekening krijg ik een foutmelding en "ga terug naar Shopify"

Iemand een oplossing??

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hey John, bedankt hiervoor! Ik heb even gekeken en zie dat je gebruik maakt van PayPal via Mollie. Ik zie de betaalmethode wel staan bij de kassa, maar bij het testen zie ik de melding "Unknown Merchant Account". Dit komt meestal doordat er een probleem is met het Partner ID of de API-key, en ik zou aanraden om deze gegevens na te kijken, en anders contact op te nemen met De ondersteuning van Mollie (hier)

 

Ik verwacht dat dit het probleem oplost, maar anders kun je ook overwegen om PayPal Express te activeren

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @JohnRosbergen,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de instellingen kan zien, kan ik dit wat beter onderzoeken. Omdat PayPal een gateway van een derde partij is zou het kunnen dat ik je moet doorverwijzen naar De ondersteuning van PayPal, maar hopelijk kan ik de oorzaak van de foutmelding vinden en hebben we dit in no time opgelost. 🙂

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik hiermee een kijkje nemen in de winkel en je daarna direct een email sturen. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

JohnRosbergen
Bezoeker
2 0 0
Goeiemorgen,

Mijn shop staat op www.rozzeez.com

Gr John
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hey John, bedankt hiervoor! Ik heb even gekeken en zie dat je gebruik maakt van PayPal via Mollie. Ik zie de betaalmethode wel staan bij de kassa, maar bij het testen zie ik de melding "Unknown Merchant Account". Dit komt meestal doordat er een probleem is met het Partner ID of de API-key, en ik zou aanraden om deze gegevens na te kijken, en anders contact op te nemen met De ondersteuning van Mollie (hier)

 

Ik verwacht dat dit het probleem oplost, maar anders kun je ook overwegen om PayPal Express te activeren

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog