FROM CACHE - nl_header

Phishing mail?

Opgelost
tyn
Bezoeker
3 0 0

20210123_212219.jpg

20210123_212157.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
183 93 21

Geslaagd.

Hey @tyn

Jay hier van Shopify.

Bedankt voor het uploaden van deze screenshots. Het lijkt er op dat dit inderdaad spam / phishing mail is. Het e-mailadres waarvan deze e-mail is verstuurd komt ook niet van een Shopify e-mailadres. Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht! 

Als je ooit een mailtje ontvangt waarvan je niet zeker bent dat deze daadwerkelijk van Shopify komt dan stel ik zeker voor dat je even contact opneemt met ons ondersteuningsteam. Wij kunnen namelijk gelijk bevestigen of deze e-mail van Shopify komt, of als deze e-mail spam / phishing mail is.   

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
183 93 21

Geslaagd.

Hey @tyn

Jay hier van Shopify.

Bedankt voor het uploaden van deze screenshots. Het lijkt er op dat dit inderdaad spam / phishing mail is. Het e-mailadres waarvan deze e-mail is verstuurd komt ook niet van een Shopify e-mailadres. Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht! 

Als je ooit een mailtje ontvangt waarvan je niet zeker bent dat deze daadwerkelijk van Shopify komt dan stel ik zeker voor dat je even contact opneemt met ons ondersteuningsteam. Wij kunnen namelijk gelijk bevestigen of deze e-mail van Shopify komt, of als deze e-mail spam / phishing mail is.   

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog