Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo,
Ik heb een e-mail gekregen (zogenaamd) van Shopify. De inhoud is in het engels, gaat erom dat mn bankgegevens niet correct zijn ingevuld, dat ik deze aan moest passen mocht ik uitbetaald willen worden. Met een link en (elektronisch) ondertekend door Shopify. Klikte de link, maar kreeg meteen waarschuwing van mn browser over de pagina, dus niet verder gegaan, wel bij de oorspronkelijke e-mail even nagekeken wie de afzender (e-mail) is, en dat is inderdaad iets heel anders dan wat je verwacht van Shopify. Heb de support bericht gestuurd, maar kon de foto's niet uploaden. Probeer ik het hier alsnog doen, mocht iemand het herkennen? Verneem ik het graag, en weet zeker dat Shopify dat ook doet.
Hoi @Subtiel_Co,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Dat ziet er inderdaad niet uit als een legitieme mail van Shopify, dus het is goed om te horen dat je geen gevoelige gegevens hebt ingevoerd. Bedankt ook voor het melden van de mail. Zou ik je mogen vragen om De originele email als bestand te downloaden, en deze als bijlage door te sturen naar: safety@shopify.com?
Verder heb ik hier nog een lijst met beveiligingstips:
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024