FROM CACHE - nl_header

Pop up inschakelen voor inschrijving Nieuwsbrief bij bezoek aan de homepage

MomentsOfLight
Nieuw lid
4 0 0

Hi!

 

Weet iemand hoe je een pop up op de homepage kunt maken en activeren, voor als een nieuwe bezoekers op de homepage komen?
Ik wil graag een pop up maken, waar nieuwe bezoekers zich kunnen inschrijven voor de nieuwsbrief. 


Groetjes, Anne-Floor

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @MomentsOfLight,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Je kunt emailadressen van klanten zowel In de voettekst als bij het afrekenen verzamelen, maar om dit te doen via een pop-up heb je een app nodig. Gelukkig zijn er veel opties beschikbaar om te downloaden in onze App Store. Er zijn zowel gratis als betaalde apps, en veel apps die een reeks functies hebben naast het toevoegen van een nieuwsbrief pop-up. Ik zou dus aanraden om een kijkje te nemen welke apps het beste passen bij je behoeftes, hier enkele hoog beoordeelde voorbeelden:

 

 

Apps worden ondersteund door hun ontwikkelaars, dus vragen over de apps zelf kunnen het beste aan hun worden gesteld via de app pagina. Je kunt ook onverwachte kosten voorkomen door apps te verwijderen voor het eind van de proefperiode, als je van gedachten veranderd of wilt overstappen naar een alternatieve app. 🙂

 

Ik hoop dat dit helpt!

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog