Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hi all,
sinds een tijd ben ik overgestapt naar de vernieuwde Pos app. Ziet er prima uit en ben blij deze binnenkort te kunnen gebruiken.
echter wat ik echt ongelofelijk vind is dat dit schijnbaar 89,95$ per maand moet gaan kosten! Dát is namelijk echt veel te veel voor hetgeen wat je krijgt en staat wat mij betreft totaaaaaal niet in verhouding met de abonnementsprijzen.
Ik ben juist overgestapt naar Shopify omdat er een Pos systeem bijzit dat gratis is/was.. Vind dit echt een beetje belazeren van je klanten aangezien Shopify heus weet dat niet iedereen zomaar weg zal gaan aangezien dat ook weer lastig is of simpelweg teveel gedoe en je dus eigenlijk met de rug tegen de muur gedrukt staat.
Hopelijk klopt mijn info niet want daar zou ik echt enorm van balen...
Hoor het graag...
Iris hier van Shopify Support. Ik heb goed nieuws voor je.
Er zijn géén extra kosten om onze (nieuwe) Shopify POS te gebruiken, alleen als je de Shopify POS Pro plan wilt gebruiken dan zijn de kosten $89 per maand/per locatie (dit plan heb je als kleine ondernemer waarschijnlijk niet nodig), zie je toch graag de verschillen tussen deze twee plannen, neem dan hier een kijkje: Shopify POS en Shopify POS Pro met elkaar vergelijken. Je Shopify webshop synchroniseert automatisch met Shopify POS en je beheert je hele bedrijf via één dashboard. Product- of voorraadupdates die je in het Shopify-beheercentrum uitvoert (op bijvoorbeeld je pc of mac), worden direct verwerkt in Shopify POS, wat je waarschijnlijk veel tijd en minder frustraties zal geven.
Heeft u al deze site bekeken dat over POS gaat: <https://www.shopify.nl/pos> ? Op onze Engelstalige site POS site, kunt u ook in chatten als u verder nog vragen heeft en anders kan je deze ook hier vragen in het Nederlands als je dat liever hebt.
Met vriendelijke groet,
Iris E.
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Hi Iris,
Bedankt voor je reactie.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom het gelijk nóg duurder wordt voor het merendeel van jullie klanten. Ik ga ervanuit dat de meeste het plan van $79 hebben en dan komt er maar liefst $89 bovenop! Dat is toch echt een hele vreemde keuze?? Als het nu $ 40 ofzo extra was dan is dat nog wel acceptabel, maar dit is gewoonweg het onderste uit de kan willen halen over de rug van de klanten.
Natuurlijk heb je de keuze om niet mee te gaan, maar er vallen dan ook mijn inziens basis elementen weg zoals local pickup. Das toch iets waar je echt niet extra voor zou moeten betalen vind ik?
Vooral op de engelse forums wordt enorm veel negatieve feedback hierop gegeven en tóch zet Shopify het door. Waarom wordt er niet geluisterd naar de klanten die uiteindelijk Shopify groot hebben gemaakt?
Het is écht té duur en niet in verhouding tot de goedkopere abonnementen.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024