FROM CACHE - nl_header

PostNL + Mollie

danields
Nieuw lid
4 0 0

Goedendag,

 

Ik ben me momenteel aan het oriënteren om een webshop te ontwikkelen via Shopify.

Hoe zit het met externe koppelingen zoals PostNL of Mollie Payments?

 

Bedankt

Daniel

3 ANTWOORDEN 3

Arnold-Fiesta
Bezoeker
2 0 0

Kun je allemaal koppelen.

danields
Nieuw lid
4 0 0
Geen officiele plugin hiervoor toch? Enkel eigen maak van 3e partij?
Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @danields 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Bedoel je met officiële plugin een plugin ontwikkeld door Mollie en PostNL zelf, of een plugin gemaakt door Shopify?

 

Shopify bouwt in het algemeen zelf geen integraties met software ontwikkeld door derden, maar het staat ontwikkelaars wel vrij om integraties te bouwen tussen Shopify en andere platformen. Een integratie tussen de systemen van PostNL en Shopify kan dus door ontwikkelaars van PostNL gebouwd worden als PostNL dat wil, maar ook door onafhankelijke ontwikkelaars als zij zien dat er behoefte is aan een bepaalde dienst.

 

PostNL heeft bij mijn weten zelf geen integratie gebouwd, maar onafhankelijke ontwikkelaars hebben wel een aantal verschillende apps ontwikkeld die een integratie tussen PostNL en Shopify mogelijk maken, klik hier voor een overzicht.

 

01-28-jthgl-ydo5l

 

Wat betreft Mollie: twee van de betaalmogelijkheden die Mollie biedt zijn standaard beschikbaar in de Shopify admin, het gaat daarbij om "iDeal via Mollie" en "Bancontact via Mollie". Deze betaalmogelijkheden zijn in te stellen in de admin via de "alternatieve betalingsverwerkers", in dit help-document kun je hier meer over lezen.

 

Het is ook mogelijk om de andere betaalmogelijkheden die Mollie biedt, bijvoorbeeld "Creditcard via Mollie" of "Paypal via Mollie" te gebruiken, maar die specifieke betaalmethoden moeten dan wel eerst geïnstalleerd worden. Dit help-document van Mollie heeft meer informatie over hoe dit gedaan kan worden.

 

Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is!

 

Met vriendelijke groet, Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution