Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Goedemiddag,
Ik heb een vraag.
Voor sommige van mijn producten wil ik de prijs op aanvraag instellen. Vanwege de huidige lange levertijden e.d.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Alvast bedankt!
Debora
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Deb34!
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp! 🙂
Ik begrijp dat je graag voor sommige producten de prijs wilt verbergen zodat de klant dit zal moeten aanvragen. Er is momenteel geen ingebouwde functie om dit voor elkaar te krijgen, maar gelukkig is dit wel mogelijk met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Ik nodig je ook zeker uit om zelf even een kijkje te nemen om onze Shopify App Store, zodat je een app kunt vinden die perfect bij je bedrijfsdoelen zal passen. 🙂
Mocht je verder nog aanvullende vragen hebben, plaatst deze dan graag even binnen dit onderwerp zodat onze Shopify ondernemers en experts je hier eventueel nog even verder mee kunnen helpen.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Deb34!
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp! 🙂
Ik begrijp dat je graag voor sommige producten de prijs wilt verbergen zodat de klant dit zal moeten aanvragen. Er is momenteel geen ingebouwde functie om dit voor elkaar te krijgen, maar gelukkig is dit wel mogelijk met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Ik nodig je ook zeker uit om zelf even een kijkje te nemen om onze Shopify App Store, zodat je een app kunt vinden die perfect bij je bedrijfsdoelen zal passen. 🙂
Mocht je verder nog aanvullende vragen hebben, plaatst deze dan graag even binnen dit onderwerp zodat onze Shopify ondernemers en experts je hier eventueel nog even verder mee kunnen helpen.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Bedankt Jay!
Het is gelukt =). Top!
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024