FROM CACHE - nl_header

Probleem met importeren emailabonnees

TP-Siers
Nieuw lid
9 0 0

Schermafbeelding 2020-10-02 om 17.11.34.png

Hi, 

Kan iemand mij vertellen waarom dit constant gebeurd? Ik gebruik de template van Shopify (CSV bestand).
Zou niet weten waarom dit continue wordt aangegeven.

Alvast dank!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @TP-Siers,

Maxime hier bij Shopify.

Om te beginnen zou ik aanraden om een nieuw voorbeeldbestand te downloaden via Ons hulpdocument over het importeren van klanten. Af en toe kan het gebeuren dat een bestand te veel is bewerkt om door het systeem te worden gelezen, en in dat geval zou deze stap het probleem moeten oplossen. Zonder de kopteksten te veranderen, kun je de klantgegevens eronder plakken in de juiste cellen. 

Mocht het hierna nog steeds niet lukken, kun je terecht bij ons hulpdocument: Oplossingen voor veelvoorkomende problemen met CSV-bestanden met klanten. Er zijn hier verschillende oplossingen die je kunt proberen om het probleem te verhelpen, maar als je er niet uitkomt, staan we klaar om even met je mee te kijken. Neem dan e-mailcontact op via Ons Hulpcentrum. Geef ons zo veel mogelijk informatie over het probleem inclusief welke browser en welk apparaat je gebruikt, samen met een kopie van het csv-bestand, dan zullen we graag een kijkje nemen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog