FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Problemen met Submenu's en Diepere Navigatie in Webshop: Op zoek naar Oplossingen

Problemen met Submenu's en Diepere Navigatie in Webshop: Op zoek naar Oplossingen

RheXoR
Bezoeker
1 0 0

Hallo mede webshop bouwers,

Ik loop al een week vast met het volgende probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen:

Mijn huidige situatie is als volgt:

Op mijn homepage kun je kiezen uit verschillende collecties (fitness, huisdieren, gadgets, etc.).

Wanneer ik op de "Klik hier" knop druk, word je doorgestuurd naar de juiste pagina met een overzicht van alles binnen de fitnesscategorie. Wat ik echter wil bereiken, is het creëren van een verdere navigatie-optie, bijvoorbeeld: fitness -> gewichten -> vervolgens wil ik dan dat er een nieuw overzicht met alles wat met gewichten te maken heeft, opent op een nieuwe pagina.

Het probleem is dat mijn huidige situatie slechts "fitness -> gewichten" weergeeft en ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe pagina te openen wanneer ik op de "Klik hier" knop druk. Heeft iemand anders dit probleem ervaren of kent iemand een oplossing?

Elke reactie wordt zeer gewaardeerd! 🙂

Foto's voor wat details: 

Homepage.PNG

          ⬇️

gewichten halterbanken.PNG

✖️

0 ANTWOORDEN 0