Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo mede webshop bouwers,
Ik loop al een week vast met het volgende probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen:
Mijn huidige situatie is als volgt:
Op mijn homepage kun je kiezen uit verschillende collecties (fitness, huisdieren, gadgets, etc.).
Wanneer ik op de "Klik hier" knop druk, word je doorgestuurd naar de juiste pagina met een overzicht van alles binnen de fitnesscategorie. Wat ik echter wil bereiken, is het creëren van een verdere navigatie-optie, bijvoorbeeld: fitness -> gewichten -> vervolgens wil ik dan dat er een nieuw overzicht met alles wat met gewichten te maken heeft, opent op een nieuwe pagina.
Het probleem is dat mijn huidige situatie slechts "fitness -> gewichten" weergeeft en ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe pagina te openen wanneer ik op de "Klik hier" knop druk. Heeft iemand anders dit probleem ervaren of kent iemand een oplossing?
Elke reactie wordt zeer gewaardeerd! 🙂
Foto's voor wat details:
⬇️
✖️
Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024