FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: product varianten

Opgelost

product varianten

zuza1
Bezoeker
2 0 0

hoi,

Weet iemand dit?

Ik heb een product variant gemaakt met kleuren nu wil ik graag dat de klant d.m.v bolletjes gevuld met de kleur de keuze kan maken.

Op het moment krijg ik alleen geschreven kleuren.

Alvast bedankt 

groetjes Zuza

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @zuza1!

Je stelt een goede vraag. In principe hangt de mogelijkheid hiervoor van het thema dat je gebruikt af. Sommige thema's hebben hier namelijk een ingebouwde functie voor, en andere thema's weer niet. Het klinkt alsof het thema dat jij momenteel gebruikt hier eventueel geen ingebouwde functie voor heeft.  

Mocht je thema hier inderdaad geen ingebouwde functie voor hebben - en je wilt toch liever niet van thema veranderen - dan zou het eventueel ook mogelijk kunnen zijn om dit via een app toe te kunnen voegen aan je huidige thema. Ik heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Naast de bovenstaande 3 apps zijn er ook meerdere apps die soortgelijke functies beschikbaar stellen. Ik raad je dus ook zeker aan om zelf een kijkje te nemen op de Shopify App Store. Op deze manier kunt je er zeker van zijn dat je de juiste app voor je onderneming kiest! 

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Geslaagd.

Hey @zuza1!

Je stelt een goede vraag. In principe hangt de mogelijkheid hiervoor van het thema dat je gebruikt af. Sommige thema's hebben hier namelijk een ingebouwde functie voor, en andere thema's weer niet. Het klinkt alsof het thema dat jij momenteel gebruikt hier eventueel geen ingebouwde functie voor heeft.  

Mocht je thema hier inderdaad geen ingebouwde functie voor hebben - en je wilt toch liever niet van thema veranderen - dan zou het eventueel ook mogelijk kunnen zijn om dit via een app toe te kunnen voegen aan je huidige thema. Ik heb de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Naast de bovenstaande 3 apps zijn er ook meerdere apps die soortgelijke functies beschikbaar stellen. Ik raad je dus ook zeker aan om zelf een kijkje te nemen op de Shopify App Store. Op deze manier kunt je er zeker van zijn dat je de juiste app voor je onderneming kiest! 

Groetjes,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog