Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo,
Ik heb op dit moment een proefabbo (3 dagen) en probeer de Woocommerce omgeving na te maken in Shopify.
Ik loop tegen 2 issues aan; misschien interpreteer ik deze verkeerd of hetg kan niet:
A) Custom variaties
Ik zie alleen de mogelijkheden: "Grootte" - "Kleur" - "Materiaal" - "Stijl. Zijn, bij een betaalde versie, wel de variatienamen vrij in te stellen?
B) Vooraf gedefinieerde opties in variatie?
Uiteraard gaat mijn klant in de backend zijn producten toevoegen. Nu moet ik bij elke product variatie zelf de opties instellen. Dit is typo gevoelig, als voorbeeld heb ik een variatie:
"Model type", met opties:
- Pickup
- Stationwagon
Deze variatie komt op meerder producten terug; ik moet dan elke keer exact deze tekst gebruiken, zonder typo's want anders komen er aan de frontend andere variaties tevoorschijn.
Kan dit anders? Is er een variatie in te stellen met vooraf gedefinieerde opties?
Joep
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024