FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Producten op webshop maar niet te bestellen?

Producten op webshop maar niet te bestellen?

Glenn80
Toerist
4 1 0
Ik zou een nieuw merk op mijn webshop willen plaatsen, uitleg producten met prijs, maar leverancier laat geen internetverkoop toe. Maar wil klanten toch de nodige info geven op deze manier.

Is er een mogelijkheid om dit op één of andere manier te doen? Bijvoorbeeld naast prijs iets te plaatsen in de zin van ‘enkel te verkrijgen ter plaatse’.

Groeten,
Deborah & Glenn.
1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste Deborah & Glenn,

Iris hier van Shopify. Dit is een hele goeie vraag en heb ik nog niet eerder gezien bij Shopify.

Ik kan aan een paar opties denken, ik zal ze hieronder uitleggen:

1. Producten markeren als uitverkocht

Om producten wel te tonen op uw website, maar uit te schakelen van de online verkoop, kunt u uw producten markeren als uitverkocht. U moet de inventaris op nul zetten, zodat uw winkel weet om dit product te markeren als uitverkocht. U kunt zelfs deze knop aanpassen om de tekst te tonen dat het product wel in de winkel te koop is. Zie hier een voorbeeld, hoe ik dit in mijn winkel heb aangepast, met de Language Editor. Hoe u de tekst aanpast, kunt u in dit help document terug lezen: [De tekst wijzigen](https://help.shopify.com/nl/manual/online-store/legacy/using-themes/change-the-layout/change-wording).

12-28-q1imb-brfmg 12-29-c031x-o0skl

2. Producten bestelbaar maken met enkel optie in winkel ophalen

Je kunt voor klanten de optie instellen om hun online bestellingen af te halen in je winkel, als je leverancier dit goed vind, dan is dit misschien een betere optie. Klanten zien en bestellen hun producten online, maar kunnen deze alleen in uw winkel ophalen. Om dit te doen, schakel je de optie lokaal afhalen in voor elke locatie waar klanten hun bestellingen kunnen ophalen. Het verzendtarief voor lokaal afhalen is standard ingesteld op Gratis. Lees hier meer over in dit help document: [Het afhalen ter plaatse voor online bestellingen](https://help.shopify.com/nl/manual/sell-in-person/pos-classic/shopify-pos-from-admin/buy-online-pick...).

12-49-5km7k-y7v4d

Dit zijn zo de opties waar ik aan kan denken, hopelijk zit er een werkbare optie voor jullie tussen, zo niet laat het me dan weten waar het te kort schiet en wellicht kunnen we dan samen tot een ander oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.