FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Productfoto's niet zichtbaar

Leselles
Nieuw lid
8 0 0
Mijn productfoto's zijn niet zichtbaar mobiel. Kan iemand me helpen?
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi Liesbet,

 

Bedankt voor je geduld hierbij, ik was een tijdje afwezig.

 

Voor mij worden alle productafbeeldingen gelukkig weergegeven. Is de kwestie inmiddels opgelost? Het zou een goed idee kunnen zijn om de cookies/cache op te schonen, of het proberen op een andere browser. 

 

Ik zie dat je gebruik maakt van een thema dat is ontwikkeld door een derde partij, dus als er nog iets is dat niet helemaal in orde is, zal ik graag namens jullie winkel contact opnemen met de ontwikkelaars van dat thema. Dit omdat zij de code hebben geschreven, en het beste in staat zouden zouden zij om enige  fouten hierin te herkennen. Omdat het thema niet is gemaakt door Shopify zou mijn kennis namelijk iets beperkt zijn, maar ik zal graag helpen een oplossing te vinden. 🙂

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Leselles,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Dat klinkt wel vervelend. Heb je recentelijk enige apps geïnstalleerd/verwijderd, of een wijziging gemaakt aan de codering van je thema? Dit kan af en toe leiden tot problemen met de weergave van de inhoud van een site. 

 

Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik je thema kan zien, kan ik de oorzaak van deze fout beter onderzoeken. Ik wil er graag voor zorgen dat ik gelijk de juiste informatie deel, maar daarvoor zou ik eerst de webshop even moeten bekijken. 

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en ons thema-ondersteuningsteam een kijkje laten nemen. 

 

Alvast bedankt!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Leselles
Nieuw lid
8 0 0
Dag Maxime

Inderdaad op 15 januari heb ik de B2B Private Store geïnstalleerd en terug verwijderd.
Mijn winkel is www.leselles.be.
Mijn mail is hetzelfde.
Dank alvast voor je support!

Groetjes

Liesbet Allaer
www.leselles.be
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi Liesbet,

 

Bedankt voor je geduld hierbij, ik was een tijdje afwezig.

 

Voor mij worden alle productafbeeldingen gelukkig weergegeven. Is de kwestie inmiddels opgelost? Het zou een goed idee kunnen zijn om de cookies/cache op te schonen, of het proberen op een andere browser. 

 

Ik zie dat je gebruik maakt van een thema dat is ontwikkeld door een derde partij, dus als er nog iets is dat niet helemaal in orde is, zal ik graag namens jullie winkel contact opnemen met de ontwikkelaars van dat thema. Dit omdat zij de code hebben geschreven, en het beste in staat zouden zouden zij om enige  fouten hierin te herkennen. Omdat het thema niet is gemaakt door Shopify zou mijn kennis namelijk iets beperkt zijn, maar ik zal graag helpen een oplossing te vinden. 🙂

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Leselles
Nieuw lid
8 0 0

Hey, Het thema is van shopify. Ik betaal daar maandelijks een kost voor.

Groetjes Liesbet