FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Productpagina geeft andere productomschrijving weer dan wat ik heb ingevuld.

Productpagina geeft andere productomschrijving weer dan wat ik heb ingevuld.

Hasnah
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

Ik heb een website met Kaarsen en wax melts, echter probeer ik hierbij de productpaginas te maken, zo heb ik voor elk type kaars en wax melt een productomschrijving gemaakt met ieder zijn eigen gewichten en unieke kenmerken. In mijn collectie pagina ( binnen shopify) zie ik dat de tekst goed is, maar wanneer ik alles opsla en dan naar de website ga om te kijken hoe het eruit ziet, zie ik dat de tekst van de productomschrijving van alleen de kaars op elke productpagina staat. Hoe kan ik dit veranderen dat elke pagina zijn eigen productomschrijving weer heeft?

Tevens hoe kan ik op deze productpagina ervoor zorgen dat elke geur zijn eigen omschrijving extra krijgt, op de een of andere manier lukt mij dat ok niet om toe te voegen.

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Hasnah,

Welkom bij onze Shopify Community en hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je graag unieke productomschrijvingen wilt toevoegen per product. Je kan dit doen in je Shopify beheercenturm onder de productdetails van het desbetreffende product. Check onderstaande afbeelding van mijn testwinkel:

Check ook ons helpdocument over 'Productdetails' voor meer informatie hierover of ons helpdocument over 'Productbeschrijvingen'

Unieke product details

Voor het aanmaken van unieke product details kunt u gebruik maken van metavelden. Check ons helpdocument over 'Metavelden' om terug te lezen wat er allemaal mogelijk is met metavelden. Ik heb hier een aantal video's over gemaakt zodat je kan zien hoe je bijvoorbeeld unieke product eigenschappen kan toevoegen aan een product.

In principe bestaat het proces van een metaveld aanmaken uit drie stappen:

1. Het aanmaken van een nieuw metaveld

2. Het toevoegen van dit metaveld aan een product

3. Het toevoegen van het metaveld binnen uw Thema Editor

De bovenstaande video's zijn slechts een klein inzicht in wat er mogelijk is met metavelden, lees vooral het helpdocument door en experimenteer met de mogelijkheden. Metavelden zijn super handig om unieke informatie op verschillende plekken op je webwinkel te laten zien.

Ik wil je veel succes wensen met het opbouwen van je webshop!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog