FROM CACHE - nl_header

"De A-Record van je domein verwijst niet naar shopify"

"De A-Record van je domein verwijst niet naar shopify"

ecom072
Bezoeker
3 0 0

Hi, ik heb mijn eigen website opgezet kliksstore.nl alleen mijn domein geeft gewoon een error en ik probeer al 2 maanden lang oplossingen te vinden maar niks lijkt te werken. Ik heb mijn A record ook op 23.227.38.65 dus dat hoort ook te kloppen maar het werkt ook niet. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen

ecom072_0-1712560946719.png 

ecom072_1-1712561761992.png

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
73 1 4

Hoi @ecom072 

Vriendelijk bedank voor je vraag en natuurlijk bedankt voor het delen van je screenshot. Ik begrijp dat je momenteel wat problemen ervaart met je domein en dat deze niet correct wilt werken, klopt dat?

Als ik naar je screenshot kijk kan ik zien dat de naam van je A-record niet correct is. Momenteel heb je als naam klikstore.nl dit is incorrect en moet het apenstaartje symbool zijn, dus @ 

Normaal gesproken wordt dit automatisch voor je ingevuld als je een domein via Shopify aanschaft. Heb je dit toevallig zelf aangepast? Om ervoor te zorgen dat je domein correct verbonden is en dus ook werkt moet je dus de naam van je A-record wijzigen. 

Je kan een kijkje nemen binnen ons hulpcentrum artikel wat gaat over het handmatig verbinden van je domein. Hierin wordt uitgelegd welke record je beschikbaar moet hebben binnen je domein.

Bedankt voor het stellen van je vraag, en veel succes met je online winkel! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog