Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
De registratie voor de Instagram Shopping is reeds geactiveerd sinds 06.04.2020, tot heden nog geen reactie van Instagram betreffende beoordeling? Iemand ervaring mee waarom het zolang duurt of iemand contactgegevens van Instagram om eens te bellen hierover?
Vriendelijke groeten,
Glenn.
Beauty in Balance
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Of dit mijn probleem heeft opgelost? Ja en neen, contact gehad met Facebook maar probleem niet opgelost, over sommige producten doen ze moeilijk en over andere dan weer niet? Ken collega's waar producten wel gepromoot worden en zelfde product bij ons dan weer niet? Ik snap het niet goed!
Wel lastig dat we niet alle producten kunnen linken want is juist daarvoor dat we met Shopify wilden werken.
Groeten,
Glenn.
Beste @Glenn80,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Geslaagd.
Of dit mijn probleem heeft opgelost? Ja en neen, contact gehad met Facebook maar probleem niet opgelost, over sommige producten doen ze moeilijk en over andere dan weer niet? Ken collega's waar producten wel gepromoot worden en zelfde product bij ons dan weer niet? Ik snap het niet goed!
Wel lastig dat we niet alle producten kunnen linken want is juist daarvoor dat we met Shopify wilden werken.
Groeten,
Glenn.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024