FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

REST API - Webshop integreren met leverancier. POD

REST API - Webshop integreren met leverancier. POD

spa6
Bezoeker
1 0 0

Hallo allemaal,

Ik heb een webshop waar ik gepersonaliseerde muurkunstwerken maak van andermans huisdieren. De klant stuurt een foto van zijn of haar huisdier, en wij maken er een mooi kunstwerk van. Nu maak ik gebruik van een print on demand leverancier die makkelijk te integreren is met shopify. Alleen heb ik nu een betere print on demand leverancier gevonden.

Nu moet ik de producten van mijn webshop integreren met deze leverancier en moet er een 'File transfer' plaatsvinden per bestelling. Omdat elk product een uniek ontwerp heeft. Dit is dan ook mogelijk bij deze leverancier via 'Print API'. Om dit te doen heb ik een REST API Documentatie waar in staat hoe dit zou moeten. Alleen snap ik niet helemaal waar ik deze codes kan plaatsen. https://portal.printapi.nl/test/docs/section/general?l=PHP&t=NL (Dit is de documentatie waar in staat welke codes ik moet gebruiken). Kan iemand mij misschien helpen en vertellen wat ik met deze codes moet doen? 

Groeten,

Sander

0 ANTWOORDEN 0