FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Retour zonder bon

Retour zonder bon

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hallo,

Al maanden wacht ik op een antwoord in het engelstalige forum maar nog steeds reageert NIEMAND van Shopify. Ik vind dit zeer kwalijk en begrijp niet hoe Shopify 89$ durft te vragen voor een POS systeem waar nog steeds enorm veel simpele basis handelingen niet op uitgevoerd kunnen worden en waarop ook al maanden geen echte nieuwe features zijn toegevoegd.

Lijkt wel alsof de buit nu binnen is en het Shopify niet meer interesseert om verder te ontwikkelen.

Gezien dit hoge bedrag dat er maandelijks betaald dient te worden wil ik dat er een optie om retouren zonder bon in het POS systeem komt te staan voor klanten die geen bon meer hebben en de aankoop anoniem hebben gekocht. Dit is echt een basis functie die de allereerste kassa ter wereld al had.

Hoor ook graag welke nieuwe features op korte termijn opgepakt gaan worden in het POS systeem en kom niet aan met die pagina waar je alles in de gaten kunt houden of dat Shopify er alles aan doet om gehoor te geven aan de wensen want volgens mij wordt ook die "lijst" nooit echt erbij genomen aangezien er 100-en topics zijn over simpele features die maar niet komen maar wel velen op wachten.

Ik hoor graag...

2 ANTWOORDEN 2

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Het valt me op dat Shopify heel veel belangrijke vragen gewoonweg niet beantwoord zowel op de engelse als NLse forums. We betalen 90$ pm en daarvoor mag je toch wel hele uitgebreide service verwachten neem ik aan!?

Roman89
Ontdekker
65 0 51

????????????????????????????????????????????????????????????????????