FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Retourneren hulp nodig

Retourneren hulp nodig

Joey07
Bezoeker
2 0 0

Hallo iedereen,

Ik heb vraag over retourneren ik heb momenteel een retour aanvragen staan, alleen zie ik dat de klant twee bestellingen heeft. Hierbij is mijn vraag hoe weet ik welk van de twee het is? en of het niet een retour aanvraag is voor beiden bestellingen.

Bij voorbaat dank:)

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste @Joey07 ,

Iris hier van Shopify. Ik begrijp dat u twee bestellingen heeft ontvangen van een klant en er één moet retourneren, en dat het u onduidelijk is welke. 

Zonder een bevestiging van het order nummer kan dit inderdaad onduidelijk zijn. Als ik u was zou ik er van uitgaan dat het om de oudste bestelling gaat en dit in een vraag terug sturen naar u klant.

Als u bestellingen op een snelle en professionele manier wil terug betalen zou ik u willen aanraden telefonisch contact op te nemen. Hiermee laat u zien dat u uw klantenservice belangrijk vindt en zijn klanten eerder geneigd om in de toekomst opnieuw bestellingen bij u te plaatsen.

Voor hulp bij het uitvoeren van een retournering kunt u ook deze help document er op naslaan: Bestellingen terugbetalen en annuleren.

Met vriendelijke groet, Iris

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.